מהי הסיבה לאי ירדה במשקל במשך שבוע?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/05/2009 | 22:18 | מאת: ruth17
הנני בת 57 לפני כשבוע התחלתי לקחת את עצמי בידיים. אוכלת פריכות אורז- 8 ליום אורז +סלק אדום 2 מנות קטנות ליום פסטרמה דיאטטית 2 פרוסות ליום.+כף חומוס בערב כף קוטג,+פריכית+לבן. כמו כן מבצעת הליכה של חצי שעה יום יום. היום עליתי על המשקל-ונדהמתי לראות שלא ירדתי בכלל תודה רות
05/05/2009 | 12:01 | מאת: עדי מילר
שלום רות צייני בבקשה גובה ומשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
05/05/2009 | 12:33 | מאת: ruth17
תודה עדי גובהי 177 משקלי 98 קג עקב בעיות גב קשות-פרשתי מהעבודה ובשנתיים האחרונות העליתי 10 קג אני,עושה זאת מבחינה בריאותית. אודה לך באם תוכלי לומר לי לפי מה שכתבתי בתפריט אם זה הרבה מידי תודה רות