קסניקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני נורא רוצה להיות בטוחה באופן לקיחת הקסניקל,ואני רוצה לדעת למה מתכוונים כשאומרים ארוחה עם שומן,מתי בעצם יודעים מתי לקחת את הגלולה, לפני איזו ארוחה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך: המינון המקובל של קסניקל הוא בין 2 ל 3 כדורים ביום, זאת אומרת לפני ארוחת הבוקר, צהריים וערב. כמעט בכל מרכיבי הארוחות יש שומן ולכן כדאי לקחת לפחות לפני ארוחת צהריים וערב. בישראל ארוחת הבוקר לרוב אינה מכילה שומןולכן ניתן לותר על הכדור של הבוקר. אם יוצאים לדוגמא לארוחת בוקר בבית קפה מומלץ לקחת קסניקל לפני. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי