אכילת לימון אחרי ארוחת צהרים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, שמי יעל בת 17, שאלה לגבי אכילת לימון אחרי ארוחת צהרים: רציתי לדעת האם זה מזיק? או יעיל לגוף? אני מרגישה שאחרי האוכל הקיבה שלי מתכווצת ומרגישה כבדה ואחרי שאני אוכלת לימון זה מרגיע אותה ואני מרגישה מאוד שבעה לאורך זמן.. (חשוב לי לציין שלא מזמן הייתי אוכלת שוקולד אחרי בשר ואוכלת ממש לא בריא ואחרי כמה זמן התחילה לי תופעה של הרגשה שהקיבה לא ממש מצליחה לעכל את האוכל וכל מיני גזים בלתי רצויים הופיעו עד שהתחלתי לאכול לימון וזה פתר את הבעיה) האם זה בסדר להמשיך בכך? אני גם שותה מיץ לימון עם כפית סוכר חום.. תודה :)
חשוב לי לציין כי אני 1.70 בגובה משקל 55, ואני בתהליכי גמילה משוקולד.. תודה :]
שלום יעל ראשית, משקלך נמצא בטווח התקין המינימלי. לאכילת לימון לאחר ארוחת צהריים אין אפקטים מזיקים ו/או מועילים ולכן במידה ואכילת הלימון מקלה עליך את בהחלט מוזמנת להמשיך עם הרגל זה, לשיקולך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי