אני צריכה להרזות?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/05/2009 | 16:21 | מאת: סיוון
אני בת 14 וחצי 1.61 מטר שוקלת 46 אני צריכה להרזות? תודה
05/05/2009 | 10:19 | מאת: עדי מילר
שלום סיון בהחלט לא !!! בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי