תוצאות מהירות??.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/04/2009 | 00:41 | מאת: רון
לי יש אירוע באוגוסט ארבעה חודשים בערך אני חייב להוריד לפחות 15-20 קילו לפחות אני בן 18 איזה דיאטה או כדורים הכי יעילים ומהירים ולקבל תוצאות מהירות !!! אני מאוד יודה לכם עם תוכלו לעזור לי
30/04/2009 | 22:04 | מאת: אורטל
היי רון זאת אורטל קראתי את מה שכתבתה אני ממליצה לך בחום אל הכדורים רדוקטיל הם נותנים תחושת שובע הורדתי בחודש איתם 12 קילו אמיתי ביותר יש להם תופעות לוואי שנעלמות תבקש מהרופא שלך תאמין לי אני ניסיתי הכול זה בדוק.בהצלחה...
01/05/2009 | 12:19 | מאת: עדי מילר
שלום רון ציין בבקשה גובה ומשקל. שבת שלום עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי