דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/04/2009 | 20:37 | מאת: אורטל
אני בדיאטה כבר חודשיים הורדתי 10 קילו פיתאום ליפני מחזור הרגשתי רעב חזק ואכלתי 2 פיתות אים חומוס עוגה ו2 פרגיות ובערב מילקשייק אבל למחרת חזרתי לדיאטה עכשיו זה יעקב לי את הירידה או יכול להיות שהשמנתי?
01/05/2009 | 12:02 | מאת: עדי מילר
שלום אורטל מחריגות בודדות וחד פעמיות לא עולים במשקל כך שאין לך מה להיות מודגאת. חשוב לי לציין שכדי למנוע אירועים כאלו שוב חשוב שהתפריט שלך היא מגוון ויכלול את כל רכיבי התזונה, תוך שילוב מזונות שהם אולי עתירי קלוריות, אך מאוד אהובים עליך אך מאוד אהובים עליך כחלק מהתפריט השבועי שלך בכמות מוגבלת , לדוגמא הרשי לעצמך לאכול פרוסת עוגה פעם בשבוע... בצורה כזו תוכלי להתמיד בצורת האכילה שלך גם לאחר שתסיימי להשיל את הק"ג המיותרים. בהצלחה רבה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי