האם משקלי תקין
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/04/2009 | 14:55 | מאת: האם משקלי תקין
אני בחורה גבוה 1.83 משקלי 77 ק"ג אני עושה די הרבה ספורט והרבה הליכות יש לי מבנה בנוני עם עצמות רחובות מרוב הבחורות כך נדמה לי ? האם אני שמנה
01/05/2009 | 11:26 | מאת: עדי מילר
שלום צייני בבקשה את גילך. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי