איך מתגברים על ההתמכרויות למתוקים?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
28/04/2009 | 12:35 | מאת: ירושלמית
אני בת 24, במבנה גוף עגלגל ואוהבת את זה, ולמרות זאת, אני נלחמת תמיד ב 5-6 ק"ג עודפים. (כרגע שוקלת 73 בגובה 1.60) מרוב דיאטות אני כבר ממש מומחית לתזונה נבונה, ובניית תפריטים, אבל איך שהו אף פעם לא מצליחה להתמיד לאורך זמן. בסבב הנוכחי, אני מנסה להוריד את ה-5 המיותרים של החורף באמצעות תפריט של 1200 קלוריות מאוזנותשמחולקות ל-3 ארוחות של 300 קלוריות ועוד פעמיים אורחות חטיף של 100 קלוריות, וכן פעילות גופנית פעמיים בשבוע. אבל זה עדיין מאוד קשה, כי זה דורש ריכוז ומשמעת, ולפעמים כל כך בא לי להישבר ולאכול את העוגיות או המאפים שאני כל כך מכורה בהם, ופשוט נלחמת בהם כרגע. האם יש עצה טובה, איך להתגבר על ההתמכרויות האלה? האם מישהי תרצה להצטרף אליי, שננסה לעשות את התכנית הזו ביחד, בקבוצה, תוך עזרה הדדית? ירושלמית
לקריאה נוספת והעמקה
01/05/2009 | 11:51 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית אני שמחה לשמוע שאת מודעת לחשיבות תזונה מאוזנת בשילוב עם פעילות גופנית במטרה לרדת במשקל, אני מאוד מקווה שתפריטך היומי מכיל את כל רכיבי המזון. העצה הטובה ביותר שאני יכולה לתת לך כדי להתגבר על ה"התמכרויות" למתוקים ומאפים הינה לשלב את אותם מאכלים שהם אולי עתירי קלוריות, אך מאוד אהובים עליך כחלק מהתפריט השבועי שלך בכמות מוגבלת , לדוגמא הרשי לעצמך לאכול פרוסת עוגה פעם בשבוע... בצורה כזו תוכלי להתמיד בצורת האכילה שלך גם לאחר שתסיימי להשיל את הק"ג המיותרים. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי