בלוטת מגן
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בבדיקת דם אחרונה התגלה ערך גבוה של בלוטת המגן ( תת פעילות ) . נתבקשתי לקחת כדור ביום על מנת לאזן את המצב . שאלתי היא האם יש מגבלות בתזונה במקרה של תת פעילות הבלוטה ? ברצוני לציין שאני בת 43 , רזה ( 54 ק'ג ) . תודה .
שלום ענת, אם איןשינויי משקל בלתי רצויים והבלוטה מאוזנת, אין גם הנחיות תזונתיות מיוחדות. כדאי לשמור על תזונה בריאה באופן כללי. בברכה מוניקה קרן