דיאטה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עם עושים דיאטה ללא קמח....מה התחליף ללחם? לחם משיפון מלא זה קמח? אנא תמליץ לי איזה סוג של לחם קרקר? אני יכולה לאכול? תודה
שלום אורית ראשית אני מתנצלת על העיכוב במתן התשובה. תחליפי הלחם בדיאטה ללא קמח הינם : פריכיות, אורז, תפוחי אדמה, בטטות וקטניות מכל הסוגים כגון: חומוס,שעועית, עדשים וכו'. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי