פרוקטוז
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/04/2009 | 08:50 | מאת: ליאור
האם בירקות יש פרוקטוז? בעגבניה? מלפפון? במה יש ? תודה
01/05/2009 | 11:02 | מאת: עדי מילר
שלום ליאור ראשית אני מתנצלת על העיכוב במתן התשובה. פרוקטוז הקרוי גם סוכר הפירות, נמצא בעיקר בפירות אך גם בדבש, ירקות שורש ובצל. על מנת לדעת כמויות מדויקות של כמות הפרוקטוז במזון אני מצרפת קישור לאתר הנותן מידע בנושא. http://www.nutritiondata.com/foods-000011000000000000000.html בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי