צריכה עזרה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 21 המשקל שלי 48 קילו רוצה עליה במשקל באמת קבלתי תרופות ןלא עזר
שלום רואן ראשית אני מתנצלת על העיכוב במתן התשובה. צייני בבקשה גובה ואת המשקל הכי גבוה בו הייתי ב-5 שנים האחרונות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי