שומן רק בבטן
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/04/2009 | 20:15 | מאת: איילת
אני בשנות ה30 לחיי ללא ילדים ואני רזה בכל הגוף אבל כל השומן מצטבר רק בבטן איך מורידים את זה ממה זה נגרם בכלל האם זה קשור לשומן בטני זה מפריע לי מאד אני בריאה בכושרולא אוכלת גאנק פודשותה רק מים
26/04/2009 | 14:55 | מאת: עדי מילר
שלום איילת צייני בבקשה גובה, משקל והאם חל שינוי במשקל בתקופה האחרונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
16/10/2009 | 19:59 | מאת: איילת
גובהי מטר שישים וחמש משקלי 50 ואני לא רואה שום במשקל כי אני לא נוהגת להשקל אנא עזרו לי