ממתיק סוכרה דיאט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני שומרת על תזונה נכונה וממתיקה את הקפה והתה בממתיק בשם סוכרה דיאט שמכיל דקסטרוזה וסוכרלוז. אני שותה כארבע כוסות במשך היום. אבקש לדעת האם זה בסדר ולא מזיק לבריאות. בתודרה מראש כרמלה אשכנזי
שלום כרמלה לכל סוגי הממתיקים המלאכותים מיוחסות רשימת תופעות לוואי אפשריות כפי שהתגלה בניסויים בבעלי חיים, אך אף מחקר מדעי עדיין לא הוכיח כי קיים סיכון בריאותי לבני אדם במינונים רגילים, בטח שלא במינונים שהינך צורכת, כך שאין לך צורך להיות מודאגת. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי