סובין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה עדיף לצרוך? סובין מחיטה או סובין משיבולת שועל? וכמה קל' יש בכף של סובין מכל סוג? תודה
שלום ליאת שניהם מומלצים ורצוי לשלב את שניהם כחלק מתזונה מאוזנת ובריאה. בכף סובין יש כ-30 קק"ל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי