חומץ 5%
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
19/04/2009 | 09:38 | מאת: גלית
יעצו לי לשתות כף חומץ כל בוקר על מנת להפחית ממשקלי, האם הדבר נכון? או אולי חומץ בעצם "שורף" את הכבד? אודה לתשובתך, (בת 37 משקל 68 גובה 1.68) מעונינת לרדדת 5-6 ק"ג
19/04/2009 | 12:43 | מאת: עדי מילר
שלום גלית "שתיית חומץ מסייעת לפירוק השומן ולהרזיה" נחשב למיתוס בלבד !!! אין מזון שמפרק שומנים. שתיית החומץ יכולה רק לגרום לכאבים בקיבה לאנשים רגישים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי