שומר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מאוד אוהבת שומר ואני אוכלת אותו חי בלי כלום.כל יום אני אוכלת בין 1-2 שומר. האם זה יכול להזיק? ומהם היתרונות התזונתיים שלו? תודה.
שלום שרית לא קיימת סכנה באכילת שומר בכמויות שהינך נוהגת לצרוך. השומר עשיר בסיביים תזוניים והוא ידוע כמקל על גזים וקשיי עיכול. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי