ירידה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. התחלתי בדיאטה (והתעמלות) לפני קצת יותר מחודש, ואני יורדת בקצב של קילו לשבוע. נשארו לי עוד שלושה חודשים לפי התוכנית. רציתי לדעת אם זאת לא ירידה מהירה מדי, כי אני לא רוצה לעלות אח"כ את המשקל הזה חזרה. תודה
תשני את אורח חייך . בתזונה,ברמת הידע,בכושר הגופני רק ככה תצליחי לחיות נכון בהצלחה
את בהחלט צודקת.. אני משקיעה באורח חיים בריא (ספורט, תזונה נכונה והתעניינות בתחום) - ובזכות זה יורדת קילו בשבוע. רציתי לדעת אם זה קצב סביר או שעלי להוסיף מזון נוסף לתפריט היומי שלי.
שלום, קצב הירידה במשקל המומלץ הוא 1/2 ק"ג בשבוע. בד"כ בהתחלה קצב הירידה הוא גבוה יותר, ו-1 ק"ג לשבוע נראה לי סביר. לא נתת שום אינפורמציה על גילך, משקלך ולכן קשה להתיחס באופן יותר פרטני. בברכה מוניקה קרן
אני בת 22, גובהי 1.65 ומשקלי 66 קילו (אחרי 5 שבועות של דיאטה).