המשך צבירת נוזלים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/04/2009 | 12:20 | מאת: שני המשך
ואם אני אגביל את צריכת הפחמימות אז מה זה אומר? להגביל לפני הווסת ואם כן אז כמה זמן לפני, או שלהגביל בזמן הווסת? ואם להגביל אז כמה להגביל? מה לאכול במקום כתחליף? אני בת 25
19/04/2009 | 11:26 | מאת: עדי מילר
שלום שני איני ממליצה להגביל את צריכת הפחמימות (כיוון שכפי שציינתי אין שום הוכחה חד משמעית לכך) אלא להקפיד על אכילת פחמימות מורכבות כמו לחם מחיטה מלאה, אורז מלא וכו' ובנוסף לכך לפזר את צריכת על פני כל היום. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
22/04/2009 | 20:42 | מאת: מיכל
שני, חפשי באינטרנט. דווקא יש הרבה מזונות שמגבירים צבירת נוזלים. אני ירדתי מעט במשקל והרגשתי מאד קלילה לאחר שהפסקתי לאכול- כל המוצרים מקמח חיטה המכילים גלוטן,(יש לחם שיפון במקום עם פחות גלוטן) בשר, (אוכלת דגים במקום), מוצרי חלב, עגבניות, אבוקדו, פירות הדר, תפוחי אדמה, חצילים, בננות, קטניות(אפונה, שעועית וכו' מומלץ להשרות 24 או 48 שעות לפני הבשול.) בקיצור יש מה לעשות, זה לא קל זה שינוי גדול בתזונה אבל למי שיש נטיה לצירת נוזלים כדאי להשקיע את המאמץ הזה ולהרגיש ולהראות טוב יותר.