צבירת נוזלים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/04/2009 | 00:14 | מאת: שני
אני זקוקה נואשות לעזרה. לפניכל וססת בכל חודש אני מעלה כ- 1-2 ק"ג במשקל וידוע לי שזה מצבירת נוזלים. אני מרגישה חצי חודש שהשמנתי כך שחציחודש אני מבואסת מעצמי. מה עלי לאכול או שלא לאכות כדי למנוע את צבירת הנוזלים?(חוץ מלהמעיט במלח). האם קופאין גורם גם כן לצבירת נוזלים? האם יש איזה מאכל או צמח שאוכל לחלוט כדי למנוע את הבעיה. אני מגיעה לפעמים למצב שאני בכוונה לא שותה רק כדי שלא אצבור את הנוזלים. \ תודה
16/04/2009 | 10:51 | מאת: עדי מילר
שלום שני אני מבינה את התיסכול שלך ולצערי הרבה אין לי איך לעזור לך. יש הטוענים שמלבד הגבלת מלח מומלץ גם להגביל את כמות הפחמימות אך חשוב לי להדגיש שלא מצאתי אף מחקר שמוכיח חד משמעית שהפחתה בצריכת פחמימות יעילה בצבירת נוזלים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי