שכחתי לציין החלב 1%
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/04/2009 | 00:24 | מאת: ליליאן
תודה
16/04/2009 | 10:46 | מאת: עדי מילר
שלום ליליאן עניתי לשאלתך למטה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי