התייעצות לגבי התפריט שלי...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/04/2009 | 00:21 | מאת: ליליאן
שלום, אני בת 29 משקל 57.5 גובה 157 בניתי לעצמי תפריט דיאטה שמכיל שתי ארוחות ומנת פרי אחת, אישית מרגישה מאוד נוח עם התפריט ואני רק מבקשת חוות דעת "האם אני עושה נכון" בוקר - חצי כוס חלב + כוס ברנפלקס צהריים - כוס פתיתים או אורז לבן או ספגטי שכולל גם בשר עוף בתוך התבשיל + כוס סלט עם כפית שמן זית ערב מנת פרי 20 דק' ה
16/04/2009 | 11:42 | מאת: עדי מילר
שלום ליליאן לצערי, התפריט שלך מכיל מעט מאוד קלוריות וחסרים בו מרכיבי מזון, בנוסך לכך בהחלט לא מספיק לאכול 2 ארוחות ביום, ההמלצה היא ל-3 ארוחות עיקריות ועו 2-3 ארוחות ביניים. חשוב שתביני שלעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. בנוסך לכך עלי להדגיש את חשיבות פיזור הארוחות על פני כל היום, חלק מהאנשים שמעוניינים לרדת במשקל שוגים בטעות הנפוצה של צמצום ארוחות כדי לחסוך בקלוריות. ממחקרים עולה שהקפדה על סדר ארוחות קבוע משפרת את חילוף החומרים של הגוף. בטווח הזמן המידי שינוי כזה אמנם יכול להוביל לירידה במשקל (פשוט כי אוכלים פחות), אך לאורך זמן הרגל כזה יכול להיות בעייתי, מאחר שהוא מפחית את קצב חילוף החומרים בגוף. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי