תקופת ווסת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 24 ושמתי לב שכשבוע לפני הווסת אני משמינה. כהוכחה- הג'נס יותר צמוד עלי. האם מדובר בהצטברות של נוזלים. אני מרגישה שאני חוזרת לעצמי כשבוע וחצי אחרי תום הווסת. מה עלי לאכות או שלא לאכות כדי שלא אצבור נוזלים- זה ממש מדכא אותי כי חצי חודש אני מרגישה שמנה וחצי חודש מרגישה בסדר- מה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שרה בשבוע - שבועיים לפני הווסת נשדים רבות ממפתחות סימנים של עצבנות, רעב מוגבר, צבירת נוזלים (כפי שאת מדווחת) וכו'. צבירת הנוזלים עשויה להתבטא גם עד 2 ק"ג במשקל, רק מנוזלים. לצערי, אין הרבה מה לעשות למעט הפחת בצריכת המלח בתקופה זו. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי