תשובה לעדי מילר:)
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/04/2009 | 13:34 | מאת: יפית
פדיחאות אבל ללכת לרפאה וחוץ מיזה אני רוצה לנסות לבד לא שכולם ידעו את זה...אני רק צריכה לדעת מה באמת יגרום לי לרדת במשקל מהר?בלי להתגרות! וכומבןןן כושר גופניי לפחות 3 קילו אני רוצה לרדת בבקשה תעזרי לי ותנסי לעשות משהו זה כ"כ דחוף... יום טובב:))) יפיתת
16/04/2009 | 09:58 | מאת: עדי מילר
שלום יפית לצערי אין לי תשובה אחרת לתת לך, כפי שכבר ציינתי העזרה שהינך מבקשת דורשת פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית ואינה יכול להעשות באמצעות פורום זה. לכן,שוב אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי