אתי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בבדיקה ששלח אותי גסטרולוג יש לירגישות לפרוקטוז. הפגישה שלי עם הרופא רק תהיה רק אחרי החג.. מבקשת ממך עצה...דחופה..טיפ קטן בינתיים..... מה הכי מותר לי וטוב לאכל ומה הכי לא טוב. להוריד פירות וירקות בכלל.....ומה עוד? תפריט שהמצאתי לעצמי...בוקר פרוסה לחם שיפון + גבינה צהובה או קוטג... צהרים חזה עוף עם אורז ערב ביצה או גבינת קוטג עם 2 פרוסות לחם שיפון... מה עוד אפשר תודה רבה
שלום אתי עליך לבקש מהרופא הפנייה לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והכוונה, לבינתיים חשוב שתימנעי מהמזונות העשירים ביותר בפרוקטוז, אני מצרפת לך קישור של אתר המדרג את כל המזונות המכילים פרוקטוז לפי כמות : http://www.nutritiondata.com/foods-000011000000000000000.html מזונות שהינך יכולה להוסיף לתפריט הינם: קינואה, קטניות, זרעים, חיטה מלאה וכמובן מוצרי חלב. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי