שאלה של קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אכלתי במסעדה סלט פאפיה. כשקיבלתי את המנה ראיתי שמדובר בפפאיה ירוקה ולא בפרי הפפאיה הצהוב- כתום שבדרך כלל מוגש. כששאלתי הסתבר לי שמדובר ברצועות של פפאיה ירוקה (כלומר פפאיה בוסר). רציתי לדעת כיצד להתייחס לפאפיה מבינה קלוריות מאחר ואין זו הפאפיה הרגילה שאני מכירה (אין בה מתיקות הפרי ולכן אני מניחה כי כמות הקלוריות גם היא שונה- ואולי אף קרובה יותר לירק כלשהו...) תודה
שלום מורן, פירות בוסר מכילים את אותה כמות סוכר כמו הפרי הבשל, אך הטעם המתוק ממוסך ע"י גורמים אחרי ואיננו חשים בו. בברכה מוניקה קרן.