דחוף בבקשה, הרזיה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/04/2009 | 17:39 | מאת: ורד
אני בת 63 מקבלת מזה 4 שנים אלטרוקסין עקב תת-פעילות טאירואיד,+לוסטרל. הפאראטירואיד גבוה האם יש קשר להרזיה, אינני מצליחה לרדת גרם ,גובהי 1,65 משקלי-81. אינני אוכלת הרבה וכל יום עושה הליכה חצי שעה. מה עלי לעשות??? שאלה נוספת מאוד חשובה - למה מיועדת השתיה ביטר לימון ומי טוניק (schweps??? האם אני מוגבלת במאכלים? מה הפתרון לרדת במשקל- קבוצות- פרטאני?
לקריאה נוספת והעמקה
16/04/2009 | 10:26 | מאת: עדי מילר
שלום ורד ראשית סליחה על העיכוב. אין קשר בין פאראטירויד גבוה להרזיה אך בהחלט קיים קשר בין תת פעילות של בלוטת התריס להרזיה אבל כיוון שהינך מטופלת תרופתית אני מניחה שהערכים של הורמוני בלוטת התריס מאוזנים ולכן לא צריכים להקשות על הירידה במשקל. הוכח כי אנשים שמרזים במסגרת מגיעים לתוצאות טובות יותר ושומרים על הישגיהם לזמן ארוך יותר. המסגרת יכולה להיות פגישות פרטניות עם דיאטנית קלינית או קבוצות הרזיה הכל תלוי בך ובמה שמתאים לך. למיטב ידיעתי ביטר לימון ומי טוניק אינם מיועדים למטרה מסויימת. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי