דחוף בבקשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום זה כבר קרה לי בעבר ועכשיו קרה לצערי שוב. נוצר עומס על הקיבה ואני מרגישה בחילות חזקות ואף עלה לי מעט אך לא יצא החוצה. כשקרה לי בעבר בסופו של דבר הקאתי, האם גם עכשיו אני אקיא או שעוד יש סיכוי שהאוכל יעבור בקיבה כמו שצריך בלי בעיות? מה לעשות עכשיו? לשתות מים? לא לשתות? אני מרגישה שעולה וממש בא לי להקיא. האם להניח לזה או אף ליזום הקאה? אודה לך לתשובה
שלום מיטל ככלל לא מומלץ ליזום הקאה !!! אני ממליצה לך לגשת לרופא המשפחה בכדי לשלול בעיה רפואית ויחד עם זאת לבקש הפניה לדיאטנית קלינית כדי שתוכלו לבדוק ביחד אחרי אילו מזונות או כמויות הינך חשה בעומס על הקיבה וכמובן ללמוד כיצד הינך יכולה למנוע את תחושה זו. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי