למומחים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אפשר לקבל חוות דעת על הדיאטה של מעבדות ישראל לתזונה? זה נשמע לי טוב מדי בכדי להיות אמיתי... זה לא עושה נזק לטווח ארוך? אחרי שמפסיקים מה קורה לגוף? זה הורס את פעולת העיכול הטבעית של הגוף? זה מסוכן אם לוקחים תרופה להורדת כולסטרול במקביל? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך: מדובר בתוספי מזון מסוגים שונים. אין לנו ידע וניסיון עם המוצרים על מנת להמליץ עליהם, אנחנו מאמינים בירידה במשקל בעזרת אימוץ אורח חיים בריא, דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית ולא בחיפוש של פתרונות קסם. לא אמורה להיות בעיה בנטילת המוצרים יחד עם כדורים להפחתת כולסטרול, בכל מקרה יש להתייעץ עם רופא המשפחה. בברכה ד"ר מצקין