צריכה עזרה בבקשה...
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קודם כל חג שמח ושבת שלום לכולם :) כמו שהכינוי מסגיר אני חיילת באמצע השירות, העליתי בשירות כמה קילו ופצחתי בדיאטה, נכון להיום (אחרי 3 חודשי דיאטה שירדתי במהלכם 9.5 קילו) אני מטר 68 ושוקלת 55.5 קילו. אפשר לומר שאני בחורה ש"אוהבת להיות בשליטה" ובגלל זה התאפסתי דיי בקלות על עניין הדיאטה ואני מרוצה מאוד מהתוצאה. מה שכן, אני לא יודעת מה הלאה. אני אוכלת ביום בערך 1200 קלוריות, ושורפת מדי יום 200-400 קל' על ההליכון. בכל זאת אני לא מסוגלת "להרשות לעצמי" מתוך פחד להשמין. זה לא שמתחשק לי "לפרק את המקרר", בסה"כ לאכול פרוסת עוגה שזה טעם שלא טעמתי 3 חודשים. אבל פסיכולוגית מאוד קשה לי ואני מרגישה שזו תהיה מעידה מיותרת. מה דעתכם? אני אשמח לשמוע איך אתם ממליצים לי להתנתק לאט לאט מהדיאטה או לפחות איך להתגבר על הרתיעה הזו מפרוסת עוגה... תודה מראש!
שלום ראשית סליחה על העיכוב וכל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! דווקא ביצוע הדיאטה אינה המשימה הקשה אלא השמירה על התוצאות לאורך זמן. ומכאן שכדי לשמור על משקלנו עלינו לשמור על איזון בין שני אגפי המשוואה, כלומר הצריכה מול התוצאה. שמירה על משקל הינה שיגרת חיים ולכן חובה גם להנות מדי פעם מפרוסת עוגה, פיצה, פלאפל וכו'...כיוון שמשקלך נכון להיום נמצא בטווח התחתון התקין והינך מקפידה על ביצוע פעילות גופנית יומיומית המטרה היא שמירה בלבד ולכן, אני ממליצה לך לעלות את הצריכה הקלורית היומית ל-1500 קק"ל ובנוסך לכך פעם בשבוע להנות ללא יסורי מצפון ממנה מותרת אחת (פרוסת עוגה, פיצה, מילקשייק וכו'). בהצלחה רבה בהמשך עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי