כמה קלוריות יש במצה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/04/2009 | 22:50 | מאת: סתם
.כמה קלוריות יש במצה רגילה מרובעת רגילה וחיטה מלאה?
12/04/2009 | 13:54 | מאת: עדי מילר
שלום במצה רגילה יש כ-150 קק"ל ומצה קלה מחיטה מלאה יש כ-90 קק"ל (תלוי בסוג). בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי