זה הורס לי הכול
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
יש ימים בהם אני מצליחה לשמור טוב טוב ואוכלת רק בריא ובמידה מצויינת ולא נוגעת בג'אנק וממתקים,אך לפעמים יוצא שאני מתפתה לממתקים וג'אנק , אני לא יכולה להפסיק.גם אחרי סיום הארוחה הענקית והעתירת קלוריות ההיא , אני ממשיכה לאכול ולאכול עד שהבטן נפוחה וכבדה ואני חייבת לשכב במיטה עד שזה יעבור.זה הורס לי את כל השמירה והדיאטה ובמקום לרדת,אני רק עולה במשקלי.מה עליי לעשות?
היי, להרשות לך פעם ביום חטיף אחד. תאמטיני לי זה שומר על הדיאטה עדי
שלום אם אני מבינה נכון התפריט שלך לירידה במשקל אינו כולל שוקולד או מאכלים אהובים אחרים. מה שמוביל לכך שהגוף שלך מאותת לך שחסרו המאכלים האלה ואת פשוט משלימה את החסר על תקופות/ימים שבהם את מונעת מעצמך מאכלים אלו. כדאי שתאכלי תפריט מאוזן, עם ארוחות מסודרות, שישמרו על רמת שובע סבירה לאורך היום ושיכלול גם, בכמויות קטנות גם כמה קוביות שוקולד למשל, כדי למנוע את החשק שמצטבר ומתפרץ מאוחר יותר ללא שליטה. בנוסף, אני ממליצה לשלב גם טיפול התנהגותי קוגנטיבי שמטרתו לתת לך כלים לעצור את ההתקפים בשלבים המוקדמים זאת ע"י זיהוי המצבים הרגשיים שמובילים אותך לאוכל ניתוחם ומתן כלים חלופיים להתמודדות, כיוון שלעיתים שינוי תזונתי אינו מספיק !!! המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי