רזין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מה ידוע לכם על הכדורים עבור דיאטה? האם מותר לקחת בעת הנקה? כמה זמן מותר להשתמש? האם לאחר שארד הם ממכרים? תודה.
רזין? תרופה שיכולה לגרום לתופעות לואי מסוכנות. לא ממליצה לך לקחת אסורה בהנקה בברכה ד"ר מצקין