מספר קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בת 16.4 חודשים, מעוניינת להשיל ממשקלי 5 ק"ג. אני שוקלת 56 . וגובהי 1.51 . מהי הכמות הקלורית הרצויה שאני אמורה לאכול ביום. אני לא רוצה דיאטת רעב, אני לומדת ואני מעוניינת באורח חיים בריא ובדיאטה שפויה. תודה
שלום בר את נמצאת היום בגיל ההתבגרות המאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. שמחתי לקרוא שהינך מעוניינת בדיאטה שפויה כיוון שדיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לעבור את תהליך הירידה במשקל במסגרת מסודרת או לפחות לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה וחג שמח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי