המשך- חילוף חומרים איטי?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לעדי- הגובה שלי 1.58 והמשקל הנוכחי-51 ק"ג. קצת התאכזבתי שבקשת לדעת גובה ומשקל כי לפי ה"מדדים" אין לי עודף משקל אבל עובדה שאני היום- 4 ק"ג יותר ממה שהייתי לפני ההריון הנוכחי, יש בגדים שלא עולים עליי כבר..וזה מבאס נורא! נכון שלפי הבי אם איי-אני במשקל תקין אבל יחסית אליי(!) המשקל גבוה. המשקל שלי כבר שנים, מגיל 20 היה 47 בערך. אני אוכלת אותו הדבר,מניקה מלא ולא מבינה למה אני לא יורדת חזרה למשקל שלי...?יש לך הסבר/רעיון שאוכל לבדוק אותו?
שלום איני יודעת את גילך אך עלי לציין שמדי שנה, החל מגיל 30 ומעלה, מואט קצב חילוף החומרים בגוף האישה. כלומר, עם העליה בגיל נשים "שורפות" פחות קלוריות מבעבר ולכן לעיתים הרבה יותר קשה לשמור על המשקל...הבשורה המשמחת היא שיש מה לעשות, צריך פשוט "לשרוף" יותר וכאן נכנס לתמונה כל נושא הפעילות הגופנית. מומלץ ביותר להפוך פעילות גופנית כלשהי לעניין שבשגרה, לא לוותר ולהתמיד וכמובן כמובן שהפתרון הוא אינו קיזוז באוכל, בטח שלא בשלב ההנקה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי