חילוף חומרים איטי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני 7 חודשים אחרי לידה שניה. מניקה מלא. אוכלת בריא לא הרבה בכלל ומאד מאוזן ומסודר. לא עושה פעילות גופנית אבל כאמור, מקפידה על תזונה נכונה ומניקה... עדיין נשארו לי 3-4 ק"ג עודפים שלא יורדים. האם יכול להיות ששינה לא טובה פוגעת בחילוף החומרים ולכן אני לא יורדת במשקל?? מה ניתן לעשות? לחכות שבתי תפסיק לינוק? אני מניקה הרבה בלילה ולא ישנה הרבה שעות בסה"כ.
מה עוד יכול לגרום לחוסר ירידה במשקל?/ לחילוף חומרים איטי? יש לציין שאני בריאה ואין לי בעיות בריאות מיוחדות.
שלום ראשית המון מזל טוב !!! צייני בבקשה גובה ומשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי