לוקטוז
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מצאו אצלי רגישות ללוקטוז. סבלתי כמה שנים מנפיחות...גזים....וכו..ממש נורא. (הבטן ממש גדולה) כבר יומים שאני ללא מוצרי חלב בכלל אוכלת גבינת סויה וחלב סויה. האם הבטן אמורה לרדת ? כמה זמן? תודה
שלום אורית בהחלט כן, הנפיחות והגזים צריכים להיעלם ברגע שמורידים לחלוטין את מוצרי החלב. עלי לציין שלעיתים מוצרי סויה גם עלולים לגרום לנפיחות וגזים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי