שומן פנים פעם 3
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/03/2009 | 23:09 | מאת: ניקול
היי שוב פעם כבר פעם שלישית אני כותבת ושאלתי איך אפשר להרזות בפנים ואמרת לי לציין את גובהיי אז גובהיי הוא מטר חמישים ושלוש בבקשה עזרההה
01/04/2009 | 13:04 | מאת: עדי מילר
שלום ניקול כפי שכבר ציינתי השבתי לשאלתך למטה... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי