מטרנה למבוגרים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! כבר מזמן הייתי צריכה לברר, האם אכילת מטרנה אצל מבוגרים יכולה להזיק?
שלום למיטב ידיעתי אכילת מטרנה אינה עלולה להזיק למבוגרים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי