שומן בפנים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/03/2009 | 14:40 | מאת: ניקול
איך מורידים שומן בפנים .? והאם יש פעילות גופנית שמרזה בכל הגוף ואן יש כמה פעמים בעיום אני צרכה לעשות אותה ולמשך כמה זמן
01/04/2009 | 11:20 | מאת: עדי מילר
שלום ניקול סליחה על העיכוב... עניתי על שאלתך למטה. בברכה עדי