כמה זה 30 גרם של שוגי בדיוק?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד בוקר טוב, אני בן 17 וחצי ואני שוקל 65 ק"ג... הגובה שלי הוא בין מטר 60 למטר 68..! רציתי לשאול ולדעת כמה זה 30 גרם של שוגי בדיוק??האם זה יותר או פחות מחצי כוס פלסטיק?? כמו כן,הייתי רוצה גם לדעת האם ניתן לאכול שוגי או קורנפלקס עם חלב (משום שבשניהם יש ברזל וסיבים תזונתיים), ואילו בחלב יש סידן,והרי שהבנתי שלא טוב לצרוך אותם יחדיו...,ולכן אני לא יודע מה לאכול כארוחת בוקר ב-7 בערך... אשמח לקבל תשובה... זה נורא חשוב לי.. בתודה והמשך יום נעים, ירדן דוד
שלום ירדן כוס פלסטיק של שוגי מכילה כ-30 גרם. בהחלט ניתן לאכול כוס שוגי + כוס חלב או גביע יוגרט לארוחת בוקר ללא כל חשש מהשילוב של הסידן, הסיבים והברזל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אני בדיאטת כאסח כבר כמה ימים.אכלתי שוגי קטן ולא חשבתי שזה כ"כ הרבה קלוריות והיה כתוב שם מאחור שזה 436 קלוריות ל1 ??????זה הגיוני???אני בהלם!זה הגיוני??