שומן פנים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/03/2009 | 01:15 | מאת: ניקול
שלום דבר ראשון אני מאוד מתוסכלת אני בת 14 ואני שוקלת 55 אני נמוכה אבל אני צרה ואין שומן ביריכיים או בישבן רק בבטן ובפנים רציתי לשאול איזה פעילות גופנית תוכל לעזור כדי להרזות בפנים ובכלל האם יש פעילם גופנית שמרזה בכל הגול ואם יש כמה פעמים ביום אני צרכה לעשות את זה בבקשה זה נורא חשוב לי תודה מראש(:
29/03/2009 | 15:01 | מאת: עדי מילר
שלום ניקול צייני בבקשה גובה... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
29/03/2009 | 21:40 | מאת: ניקול
הגובהה שלי הוא מטר חמישים ושלוש