מה לאכול בארוחת בוקר?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/03/2009 | 15:48 | מאת: יוסי
29/03/2009 | 12:38 | מאת: עדי מילר
שלום יוסי ארוחת בוקר חשובה להעביר את היום ביתר אנרגיה לאחר צום של לילה. ארוחת בוקר לפני היציאה מהבית ליום לימודים או עבודה כדאי שתהיה פשוטה, מהירה וכמובן אהובה... זה יכול להיות כריך או דגני בוקר העשירים בסיבים תזונתיים ומופחתים כל האפשר בסוכר עם חלב או יוגורט. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי