חייב תשובה דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/07/2007 | 03:58 | מאת: חי
שלום אני מתחתן עוד חודש וחצי ואני חייב להוריד כמה שיותר בזמן שנישאר מהיא הדרך הטובה ביותר אני גובהה 170 שוקל 70 אפשר להורי ד 5-7 קילו בזמן הזה תודה
24/07/2007 | 09:29 | מאת: מוניקה קרן
שלום חי, מזל טוב לרגל חתונתך הקרבה. הדרך המהירה היא אף פעם לא הטובה ביותר. ירידה במשקל היא תהליך וכולל שינוי אורח חיים, לא משהו זמני. אחרת הקילוגרמים שתאבד יחזרו מהר ועם תוספת בד"כ. הורדה של 5 ק"ג בפרק זמן של חודש וחצי היא אפשרית. עליך לאמץ אורח חיים המשלב פעילות גופנית והפחתה של הצריכה הקלורית שלך. בברכה מוניקה קרן
25/07/2007 | 15:47 | מאת: איריס
תפנה עוד היום לWINLIFE ותשנה את חייך מהקצה אל הקצה