עזרה בהורדת היקפים תחליף לכדור אקומפליה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/03/2009 | 08:28 | מאת: רחל
שלום בחודש נובמבר לקחתי אקומפליה והתוצאות היו מדהימות בהורדה בהקפים הספקתי לקנות מנת כדורים ביום שהודיעו על הורדה של התרופה מהמדפים, כך שלקחתי את הכדורים עד מחצית דצמבר, כבר לאחר שבוע נראו תוצאות בבגדים בכללי אני לא שמנה אבל יש לי בטן עליונה גדולה שאם האקומפליה ירדה ובסך הכל הירידה במשקל הייתה כ-4 ק"ג ומשקלי היה כ-6 ק"ג יותר מכשהייתי חברת כבוד בשומרי משקל לפני 37 שנים, היום 3 חודשים אחרי האקופליה הכל חזר, וכל הבגדים היפים שקניתי לא עולים עלי בבטן, נסיתי לקחת רדוקטיל וזה לא עשה את העבודה, גם קסיניקל לא מתאים לי משום שהמזון שאני אוכלת לא שמן, שאלתי היא האם קים כדור שיכול להוריד הקפים, תודה רחל
לקריאה נוספת והעמקה
29/03/2009 | 15:19 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: לצערי לא קיים תחליף לאקומפליה. הדרך היחידה להצרת היקפים היא בעזרת דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. בברכה ד"ר מצקין