"קירקורים"
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/03/2009 | 16:48 | מאת: תום
ישלי בעיה לדעת מתי אני באמת רעבה, האם כדי לחכות ולשמוע "קירקורים"?
26/03/2009 | 18:26 | מאת: עדי מילר
שלום תום לצערי בעולמנו שופע הפיתויים הקולינריים הרבה אנשים סובלים מחוסר תחושת רעב... כיוון שקיימת חשיבות רבה לאכילה מסודרת ומפוצלת במהלך היום בתוך חלוקה ל- 3 ארוחות עיקריות ו-2-3 ארוחות ביניים קטנות יותר. אני ממליצה לא לחקות ל"קירקורים" אלא להקפיד על אכילת מסודרת ומפוצלת במהלך היום. *** אכילה כל 3-4 שעות מונעת עייפות, משפרת זיכרון, מצמצמת חשק מוגבר למתוקים, מאפשרת פעילות רציפה של חילוף החומרים (כאשר אדם לא אוכל מספר שעות הדבר מתורגם כחוסר מזון והגוף מאט את קצב חילוף החומרים כמנגנון הישרדותי. לכן אי אכילה מאיטה את הירידה במשקל ולא מגבירה אותו, בניגוד לדעה הרווחת אצל רבים), מפחיתה את תחושת העצבנות, מונעת תחושת רעב לפני הארוחה הבאה ומעודדת "בזבוז" אנגיה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי