גלולה להרזייה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/03/2009 | 21:09 | מאת: מיכאל
שלום רב, שמעתי או יותר נכון ראיתי פרסומים שונים על גלולה שסופחת אליה שומן בתהליך העיכול בקיבה. רציתי לדעת האם הגלולה הזאת : א. בטוחה לשימוש ללא תופעות לוואי משמעותיות. ב.האם יש תרופה אחת מומלצת יותר מאחרות ? ג. האם התרופה / תרופות האלה מאושרות ע"י משרד הבריאות ? ד. האם צריך מרשם לתרופה ? תודה מראש על תשובתכם ושבוע נפלא לכולם ! מיכאל
לקריאה נוספת והעמקה
22/03/2009 | 22:16 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: את כנראה מתכוונת לתרופה בשם xenical , אשר מונעת ספיגה של חלק מהשומן הנאכל ברמת המעי. התרופה אינה נספגת בדם ולכן היא בטוחה לשימוש וכמעט ללא תופעות לואי למעט כאב בטן או שלשול במידה ומגזימים עם כמות השומן בתפריט היומי. התרופה מאושרת על ידי משרד הביאות לטיפול בהשמנה לסובלים מ BMI מעל 30 או מעל 27 עם מצבים נלווים. נדרש מרשם רופא לכל תרופה יש את היתרונות והחסרונות שלה, קיימת תרופה נוספת ששמה רדוקטיל הפועלת במנגנון של העלאת תחושת שובע, גם היא באישור של משרד הבריאות ונדרש מרשם רופא. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי