רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/03/2009 | 15:15 | מאת: שרית
שלום רב! רציתי לדעת האם יש אפשרות לרכוש את הרדוקטיל במחיר נמוך יותר מזה של קופת חולים כללית? 230 ש"ח +- אשמח לדעת. תודה ויום מצויין שרית.
22/03/2009 | 22:24 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום: עד כמה שידוע לי ההמחירים דומים בכל הקופות, יתכנו הפרשים קטנים של מספר שקלים. בברכה ד"ר מצקין
23/03/2009 | 00:03 | מאת: שרית
תודה