צריכה עזרה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 54 גובה 1.67 שוקלת 106 קילו והפסקתי לעשן אחרי 35 שנה, בעלי סוכרתי וסוכל מאי ספיקת כליות גם סובל מעודף משקל ויושב בכסא גלגלים, אני עובדת פיצול ומטפלת בכל וכשאני אומרת הכל אני מתכוונת להכל, אני מכירה את כל הדיאטות אבל משום מה איבדתי שליטה, לא יודעת מאיפה להתחיל , אין לי כסף ללכת למכון פרטי וקופת חולים מאורגן רק בערים גדולות ולא בפריפריה ,אין לי ספק שלבעלי ולי אם לא נתעורר וניקח את עצמינו בידיים החיים שלנו או יתקצרו או יהיו מלווים בסבל רב. אני ממש זקוקה לעזרה ואין לי מושג למי לפנות , מעל הכל אני צריכה אירגון מחשבות ותפריטים מסודרים כי כשאומרים לי מה מותר ובעיקר מה אסור אין לי מושג מה לעשות עם זה . אני זקוקה לסדר . תודה DANA
שלום קראתי בעיון את דברי ואני ערה למצוקתך, את בהחלט צודקת עליך לקחת את עצמך ביידים ולהתחיל לחזור לשליטה מול האוכל. לאור הקושי הכלכלי והמיקום הגאוגרפי אני מזמינה אותך להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבלי תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי