תכנית רדיו של ד"ר לשם בגל"צ
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם מישהו שמע את התכנית או יודע משהו על ד"ר לשם?. שמעתי תוך כדי נסיעה ומאד התרשמתי.התכנית הושמעה ביום חמישי (אתמול( בין השעות 10-11 בלילה. אשמח לקבל פרטים על הפסיכיאטר (מאד יתכן ואני טועה בשם-שמעתי אותו בחטף בסוף התכנית)
שלום רחל לצערי לא שמעתי ד"ר לשם ולכן אין באפשרותי לעזור לך. נסי לבדוק דרך גוגל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי